physicaltherapy.co.il

פורום פיזיותרפיה

מנהלי הפורום:
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
פיזיוטרפיסט, תואר B
הודעות רלוונטיות מהפורום:
כאבים מפציעה בגב כף הרגל
30/04/2021 20:43 שלום רב, בילדותי נפצעתי במרכז גב כף הרגל מזריקת אבן. ירד דם והחלים. העניין
המלצה למזרון
11/06/2020 08:57 שלום. קשה לתת המלצה חד משמעית למזרון מסוים בלי להכיר את אח שלך ואת מצבו הב
סקוואט עמוק לאחר ניתוח מיניסקוס.
07/03/2021 15:10 הי אלכס,  אין מניעה גורפת לעשות תרגילי סקוואט עמוק לאחר ניתוח מיניסקוס.  הכ
טורטיקוליס
25/07/2020 22:50 שלום ניבה. אכן לא מומלץ לישון באופן קבוע על טרמפולינה. מאוד חשוב לישון ישר
כניסה לפורום

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!
לא מצאתם עסקים מתאימים בתחום
פיזיותרפיסטים מומלצים בקדרון ?
השאירו לנו את הפרטים שלכם וננסה להתאים לכם
עסק מומלץ בתחום שיספק לכם את השירות הטוב ביותר.



שאלות ותשובות בתחום פיזיותרפיסטים

הכתף הינו איזור שחוסר תנועה בו עלול להיות בעייתי בטווח הארוך אבל על מנת לקבוע את התכיפות של הטיפול יש צורך בפרטים נוספים כגון גיל מה  הייתה הטרואמה ועוד  על מנת להפיג את החששות הייתי ממליץ לפנות לטיפול או יעוץ באופן פרטי על מנת שידריכו אותך  איזה תרגילים לבצע ומה לעשות על מנת לשמור על טווחי התנועה בכתף עד תחילת הטיפול בקופת..
על פי הבדיקות שעברת לא מדובר בשבר, לכן הפיתרון היחידי לשיפור תפקוד היד הוא פיזיותרפיה  או ריפוי בעיסוק. אין ספק שטיפול פיזיותרפיה  אמור לשפר בצורה משמעותית את מצבך. לכן מומלץ להגיע ולהתמיד בטיפול. אבל כמו בכל טיפול אין הבטחות להחלמה מלאה, הדבר תלוי במסר רב של גורמים,   ובעיקר במידת השיתוף הפעולה שלך.  בהצלחה. התשובה..
טיפול בצניחת רחם הוא טיפול במסגרת פיזיותרפיה של קופת חולים. אבל הוא. מטופל על ידי פיזיותרפיסטים שמומחים בטיפול בריצפת האגן. הטיפולים שצינת אינם יעילים. הטיפול המומלץ הוא חיזוק של שרירי ריצפת האגן באמצעות ביו-פידבק התשובה ניתנה על ידי שי גרינברג פיזיותרפיסט ומנהל מכון פיזיולייף, מכון פיזיותרפיה מתקדם הנדיב 71, הרצליה, טלפון 09-9545559 , ..
שלום, ליישור של הברך ישנה חשיבות רבה כבר בשלב הראשוני של השיקום. ישנם מספר תרגילים שאת יכולה לעשות. בישיבה על כיסא הניחי את. עקב הרגל על כיסא אחר. בשלב הראשון למשך מספר דקות, הרפי את השרירים תני לברך "ליפול" כלפי מטה בכוח הכובד. בשלב השני דחפי את הברך כלפי מטה באמצעות כיווץ השריר הקדמי של הירך. החזיקי כך 6 שניות והרפי. יש לחזור על..
Copyright © 2021 physicaltherapy.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פיזיותרפיסטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום פיזיותרפיה
דברו עוד היום עם פיזיותרפיסט מומחה
אנחנו עובדים עם פיזיותרפיסטים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!