physicaltherapy.co.il

פורום פיזיותרפיה

מנהלי הפורום:
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
פיזיוטרפיסט, תואר B
הודעות רלוונטיות מהפורום:
כאבי גב
17/03/2019 09:55 שלום יונתן. כאבים בגב יכולים להופיע בעקבות סחיבה לא נכונה ולא מבוקרת.. גם א
תרגיל גשר למניעת כאבי גב
29/09/2019 17:58 שלום, אני בת 54 בעברי 3 פריצות דיסק מותניות וכאבי גב כרוניים באיזור. בשעה ש
ברך נפוכה
25/04/2019 04:44 אני רוקדת, לאחרונה התנפחה לי הברך, יש חשד שמדובר בנושא של קרע מיניסקוס, איך
צוואר תפוס לעיתים קרובות
19/07/2019 17:59 אחת לכמה חודשים אני סובל מצוואר תפוס, אני לא ממש מבין את המקור לדבר הזה ורצ
כניסה לפורום

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!
לא מצאתם עסקים מתאימים בתחום
פיזיותרפיסטים מומלצים ברשפון ?
השאירו לנו את הפרטים שלכם וננסה להתאים לכם
עסק מומלץ בתחום שיספק לכם את השירות הטוב ביותר.



שאלות ותשובות בתחום פיזיותרפיסטים

הכתף הינו איזור שחוסר תנועה בו עלול להיות בעייתי בטווח הארוך אבל על מנת לקבוע את התכיפות של הטיפול יש צורך בפרטים נוספים כגון גיל מה  הייתה הטרואמה ועוד  על מנת להפיג את החששות הייתי ממליץ לפנות לטיפול או יעוץ באופן פרטי על מנת שידריכו אותך  איזה תרגילים לבצע ומה לעשות על מנת לשמור על טווחי התנועה בכתף עד תחילת הטיפול בקופת..
על פי הבדיקות שעברת לא מדובר בשבר, לכן הפיתרון היחידי לשיפור תפקוד היד הוא פיזיותרפיה  או ריפוי בעיסוק. אין ספק שטיפול פיזיותרפיה  אמור לשפר בצורה משמעותית את מצבך. לכן מומלץ להגיע ולהתמיד בטיפול. אבל כמו בכל טיפול אין הבטחות להחלמה מלאה, הדבר תלוי במסר רב של גורמים,   ובעיקר במידת השיתוף הפעולה שלך.  בהצלחה. התשובה..
טיפול בצניחת רחם הוא טיפול במסגרת פיזיותרפיה של קופת חולים. אבל הוא. מטופל על ידי פיזיותרפיסטים שמומחים בטיפול בריצפת האגן. הטיפולים שצינת אינם יעילים. הטיפול המומלץ הוא חיזוק של שרירי ריצפת האגן באמצעות ביו-פידבק התשובה ניתנה על ידי שי גרינברג פיזיותרפיסט ומנהל מכון פיזיולייף, מכון פיזיותרפיה מתקדם הנדיב 71, הרצליה, טלפון 09-9545559 , ..
שלום, ליישור של הברך ישנה חשיבות רבה כבר בשלב הראשוני של השיקום. ישנם מספר תרגילים שאת יכולה לעשות. בישיבה על כיסא הניחי את. עקב הרגל על כיסא אחר. בשלב הראשון למשך מספר דקות, הרפי את השרירים תני לברך "ליפול" כלפי מטה בכוח הכובד. בשלב השני דחפי את הברך כלפי מטה באמצעות כיווץ השריר הקדמי של הירך. החזיקי כך 6 שניות והרפי. יש לחזור על..

Copyright © 2019 physicaltherapy.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פיזיותרפיסטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום פיזיותרפיה
דברו עוד היום עם פיזיותרפיסט מומחה
אנחנו עובדים עם פיזיותרפיסטים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!