physicaltherapy.co.il

פורום פיזיותרפיה

מנהלי הפורום:
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
פיזיוטרפיסט, תואר B
הודעות רלוונטיות מהפורום:
שבר בקרסול קב אחד
13/09/2019 11:42 למרות שהשאלה אולי נשמעת טיפשית לא בל בכל אופן. שבר בקרסול, עברתי למדף הליכה
צוואר תפוס הפוגע בתפקוד
13/03/2019 02:08 אני כבר שלושה שבועות עם צוואר תפוס, בקושי מתפקד, ניסיתי הכול בכדי לשחרר את
כאבים בירח רגל שמאל
23/08/2019 15:52 שלום מזה כ3 חודשים אני סובל מכאב עז בירח רגל שמאל באיזר שריר התאומים בחלק ה
כאב במפרק הירך בעקבות ריצה
03/07/2019 08:37 שלום, אני בת 43, רצה מתחילה. באחת הריצות התחיל לי כאב במפרק הירך, כואב לי ב
כניסה לפורום

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!
לא מצאתם עסקים מתאימים בתחום
פיזיותרפיסטים מומלצים בכפר שמריהו ?
השאירו לנו את הפרטים שלכם וננסה להתאים לכם
עסק מומלץ בתחום שיספק לכם את השירות הטוב ביותר.



שאלות ותשובות בתחום פיזיותרפיסטים

הכתף הינו איזור שחוסר תנועה בו עלול להיות בעייתי בטווח הארוך אבל על מנת לקבוע את התכיפות של הטיפול יש צורך בפרטים נוספים כגון גיל מה  הייתה הטרואמה ועוד  על מנת להפיג את החששות הייתי ממליץ לפנות לטיפול או יעוץ באופן פרטי על מנת שידריכו אותך  איזה תרגילים לבצע ומה לעשות על מנת לשמור על טווחי התנועה בכתף עד תחילת הטיפול בקופת..
על פי הבדיקות שעברת לא מדובר בשבר, לכן הפיתרון היחידי לשיפור תפקוד היד הוא פיזיותרפיה  או ריפוי בעיסוק. אין ספק שטיפול פיזיותרפיה  אמור לשפר בצורה משמעותית את מצבך. לכן מומלץ להגיע ולהתמיד בטיפול. אבל כמו בכל טיפול אין הבטחות להחלמה מלאה, הדבר תלוי במסר רב של גורמים,   ובעיקר במידת השיתוף הפעולה שלך.  בהצלחה. התשובה..
טיפול בצניחת רחם הוא טיפול במסגרת פיזיותרפיה של קופת חולים. אבל הוא. מטופל על ידי פיזיותרפיסטים שמומחים בטיפול בריצפת האגן. הטיפולים שצינת אינם יעילים. הטיפול המומלץ הוא חיזוק של שרירי ריצפת האגן באמצעות ביו-פידבק התשובה ניתנה על ידי שי גרינברג פיזיותרפיסט ומנהל מכון פיזיולייף, מכון פיזיותרפיה מתקדם הנדיב 71, הרצליה, טלפון 09-9545559 , ..
שלום, ליישור של הברך ישנה חשיבות רבה כבר בשלב הראשוני של השיקום. ישנם מספר תרגילים שאת יכולה לעשות. בישיבה על כיסא הניחי את. עקב הרגל על כיסא אחר. בשלב הראשון למשך מספר דקות, הרפי את השרירים תני לברך "ליפול" כלפי מטה בכוח הכובד. בשלב השני דחפי את הברך כלפי מטה באמצעות כיווץ השריר הקדמי של הירך. החזיקי כך 6 שניות והרפי. יש לחזור על..

Copyright © 2019 physicaltherapy.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פיזיותרפיסטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום פיזיותרפיה
דברו עוד היום עם פיזיותרפיסט מומחה
אנחנו עובדים עם פיזיותרפיסטים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!