physicaltherapy.co.il

פורום פיזיותרפיה

מנהלי הפורום:
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
פיזיוטרפיסט, תואר B
הודעות רלוונטיות מהפורום:
לייזר לכאבי ברכיים
05/05/2020 15:10 שלום רב אימי בת 78 עם כאבי ברכיים עקב שחיקת סחוס. מסרבת לניתוח . רוצה לרכוש
צוואר תפוס
12/04/2020 01:11 שלום ירדן,  כאב בצוואר יכול לנבוע ממספר גורמים, אחד מהם הוא יציבה או ישיבה
צוואר תפוס
11/04/2020 21:12 רציתי לדעת אם צוואר תפוס יכול לגרום נזק אם זה קורה לעיתים קרובות? כוונתי לנ
תינוק דופק את הראש
28/03/2020 17:06 שלום, יש לי שתי שאלות שאודה לקבל מענה עליהן בנוגע לבני בן השנה: 1. הוא דו
כניסה לפורום

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!
לא מצאתם עסקים מתאימים בתחום
פיזיותרפיסטים מומלצים בבני ברק ?
השאירו לנו את הפרטים שלכם וננסה להתאים לכם
עסק מומלץ בתחום שיספק לכם את השירות הטוב ביותר.



שאלות ותשובות בתחום פיזיותרפיסטים

הכתף הינו איזור שחוסר תנועה בו עלול להיות בעייתי בטווח הארוך אבל על מנת לקבוע את התכיפות של הטיפול יש צורך בפרטים נוספים כגון גיל מה  הייתה הטרואמה ועוד  על מנת להפיג את החששות הייתי ממליץ לפנות לטיפול או יעוץ באופן פרטי על מנת שידריכו אותך  איזה תרגילים לבצע ומה לעשות על מנת לשמור על טווחי התנועה בכתף עד תחילת הטיפול בקופת..
על פי הבדיקות שעברת לא מדובר בשבר, לכן הפיתרון היחידי לשיפור תפקוד היד הוא פיזיותרפיה  או ריפוי בעיסוק. אין ספק שטיפול פיזיותרפיה  אמור לשפר בצורה משמעותית את מצבך. לכן מומלץ להגיע ולהתמיד בטיפול. אבל כמו בכל טיפול אין הבטחות להחלמה מלאה, הדבר תלוי במסר רב של גורמים,   ובעיקר במידת השיתוף הפעולה שלך.  בהצלחה. התשובה..
טיפול בצניחת רחם הוא טיפול במסגרת פיזיותרפיה של קופת חולים. אבל הוא. מטופל על ידי פיזיותרפיסטים שמומחים בטיפול בריצפת האגן. הטיפולים שצינת אינם יעילים. הטיפול המומלץ הוא חיזוק של שרירי ריצפת האגן באמצעות ביו-פידבק התשובה ניתנה על ידי שי גרינברג פיזיותרפיסט ומנהל מכון פיזיולייף, מכון פיזיותרפיה מתקדם הנדיב 71, הרצליה, טלפון 09-9545559 , ..
שלום, ליישור של הברך ישנה חשיבות רבה כבר בשלב הראשוני של השיקום. ישנם מספר תרגילים שאת יכולה לעשות. בישיבה על כיסא הניחי את. עקב הרגל על כיסא אחר. בשלב הראשון למשך מספר דקות, הרפי את השרירים תני לברך "ליפול" כלפי מטה בכוח הכובד. בשלב השני דחפי את הברך כלפי מטה באמצעות כיווץ השריר הקדמי של הירך. החזיקי כך 6 שניות והרפי. יש לחזור על..
Copyright © 2020 physicaltherapy.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פיזיותרפיסטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום פיזיותרפיה
דברו עוד היום עם פיזיותרפיסט מומחה
אנחנו עובדים עם פיזיותרפיסטים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!