physicaltherapy.co.il
כניסה למנהלים

פורום פיזיותרפיה

מנהלי הפורום:
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
פיזיוטרפיסט, תואר B
הודעות רלוונטיות מהפורום:
כאבי גב בנוער
30/11/2018 17:09 שלום לא לכל כאב יש ממצאים. לעיתים כאב מופיע בגלל מנחים ממושכים ביום יום, פע
דלקת וצמורמורת
04/03/2019 00:18 עדיאל רציתי לשאול דלקת גורמת לחום וקור בגוף בגלל שיש דלקת אני חולת סוכרת ול
סיכונים בניתוח
29/03/2019 12:52 שלום גלית. כמו בכל ניתוח, גם בניתוח בעמוד שדרה ישנם סיכונים רבים שאותם צריך
פיריפורמיס סינדרום
20/09/2018 21:30 איזה תגילים יש למתיחת הפריפורמיס כשמדובר גם ברגל עם מניסקוס פגוע (אולי באמצ
כניסה לפורום

מנהלי הפורום

עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה

פיזיוטרפיסט, תואר B.A מאוניברסיטת חיפה, מוסמך משרד הבריאות. ניסיון מקצועי בטיפול במגוון הבעיות האורטופדיות והנורולוגיות במסגרת מכון פיזיותרפיה ושיקום יום.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
יוליה שלום.
ישיבה ממושכת ולא נכונה מול המחשב יכולה להיות סיבה לכאבי גב עליון.
מה שאפשר לעשות במקרה כזה הוא קודם כל לנסות לסדר את פינת הישיבה בצורה יותר אופטימלית, לשים לב שהסביבה היא סימטרית ולא נוטה לצד מסוים, לשנות את גובה הכיסא כך שיתאים לנוחות שלך ועוד שינויים רבים. 
ישנם הדרכות רבות והמלצות שונות ברשת כיצד לשבת נכון במשרד. ניתן לנסות להשתמש בהן אך הן לא מהוות תחליף להתאמה אישית ומדויקת של סביבת העבודה לפי צרכיך.
את ההתאמה המדויקת יכול לעשות איש מקצוע כגון פיזיותרפיסט או מי שהוסמך לעשות התאמות ארגונומיות במשרד.
עם זאת, ההמלצה הכי חשובה היא להשתדל לא לשבת לאורך זמן.לנסות לעשות הפסקות יזומות כל חצי שעה עד שעה. הפסקה קצרה מפחיתה משמעותית של העומס על הגב וכך יכולה להפחית כאבים. 
שיהיה בהצלחה.
עדיאל הלמן.

מצורף סרטון הדרכה לישיבה נכונה במשרד :)

https://www.facebook.com/machon.helman/videos/1477702245621228/



21/03/2019 16:03

אני סובלת מנושא של כאבי גב עליון לעיתים קרובות, אני עובדת הרבה מול המחשב וכנראה שזאת הסיבה. אני לא ממש יכולה להפסיק לעבוד כי זאת הפרנסה שלי, השאלה שלי אם יש דרך למנוע את כאבי הגב

22/03/2019 08:43
« הודעה נוכחית

יוליה שלום.
ישיבה ממושכת ולא נכונה מול המחשב יכולה להיות סיבה לכאבי גב עליון.
מה שאפשר לעשות במקרה כזה הוא קודם כל לנסות לסדר את פינת הישיבה בצורה יותר אופטימלית, לשים לב שהסביבה היא סימטרית ולא נוטה לצד מסוים, לשנות את גובה הכיסא כך שיתאים לנוחות שלך ועוד שינויים רבים. 
ישנם הדרכות רבות והמלצות שונות ברשת כיצד לשבת נכון במשרד. ניתן לנסות להשתמש בהן אך הן לא מהוות תחליף להתאמה אישית ומדויקת של סביבת העבודה לפי צרכיך.
את ההתאמה המדויקת יכול לעשות איש מקצוע כגון פיזיותרפיסט או מי שהוסמך לעשות התאמות ארגונומיות במשרד.
עם זאת, ההמלצה הכי חשובה היא להשתדל לא לשבת לאורך זמן.לנסות לעשות הפסקות יזומות כל חצי שעה עד שעה. הפסקה קצרה מפחיתה משמעותית של העומס על הגב וכך יכולה להפחית כאבים. 
שיהיה בהצלחה.
עדיאל הלמן.

מצורף סרטון הדרכה לישיבה נכונה במשרד :)

https://www.facebook.com/machon.helman/videos/1477702245621228/



Copyright © 2019 physicaltherapy.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פיזיותרפיסטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום פיזיותרפיה
דברו עוד היום עם פיזיותרפיסט מומחה
אנחנו עובדים עם פיזיותרפיסטים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!