physicaltherapy.co.il
כניסה למנהלים

מנהלי הפורום

עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה

פיזיוטרפיסט, תואר B.A מאוניברסיטת חיפה, מוסמך משרד הבריאות. ניסיון מקצועי בטיפול במגוון הבעיות האורטופדיות והנורולוגיות במסגרת מכון פיזיותרפיה ושיקום יום.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
שלום ארקדי

אני עם האבחנה שלך שכדי להיות כשיר לספורט בעצימות גבוהה צריך להתאמן ולהתחזק מעבר לשעות האימון. 
לגבי מכשירי כושר, אני ממליצה לא להתקבע לדבר אחד.
לא נמצא שיש תרגיל אחד שיותר טוב מאחרים לחיזוק המפרקים.
הסוד הוא בגיוון ובחיזוק כמה שיותר שרירים בכמה שיותר מנחים. כלומר, סוגים שונים של תרגילים. 
כדי לגוון , ממליצה לך  לקנות לעצמך מספר עזרים ביתיים שיכולים לעזור לך לעבוד על יציבות וחיזוק
לדוגמה: כרית שיווי משקל ( פיתה,) בוסו , משקולות, גומיות טרהבנד ועוד. על הפיתה אתה יכול גם לשבת במשרד וכך לשלב את שעות הישיבה שלך עם עבודה על שרירי הליבה,
תוכל להשתמש במשקולות שנקשרות לקרסוליים,
או גומיית טרהבנד שאיתם אפשר לעשות אימוני התנגדות ולעשות את תרגילי הפיזיותרפיה עם העזרים האלו.
ואם תרצה לקנות מכשיר כושר שיעזור לך מבחינת סיבולת לב ריאה תוכל לקנות איזה מכשיר שמועדף עליך ושאתה נהנה להתאמן עליו.
כדי לחזק מפרק צריך לחזק את כל השרירים שסביבו ולעבוד באופן מגוון על כל הגוף.
10 דקות ביום הן יותר מכלום אך הרעיון הוא לנסות להיות פעיל לאורך היום. 
בנוסף, חלק בלתי נפרד מאימון באומנויות לחימה או כל סוג של ספורט אתגרי הוא שיש פציעות.
פציעות יכולות ללמד אותנו לעבוד נכון יותר וגם לעזור לנו להכיר את הגבולות שלנו בזמן האימון ולשפרו.
מצרפת לך כאן קישור למאמר שכתבתי על כיצד לשפר את יכולות ההחלמה לאחר פציעה. : http://www.physicaltherapy.co.il/Article-7141/%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%A6%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90

שיהיה בהצלחה ובריאות שלמה 
מעיין שקד- שקד פיזיותרפיה 
https://www.facebook.com/physioshaked/
06/06/2018 09:04

היי,

אני מתאמן אומנויות לחימה ומשתדל להתאמן 3 פעמים בשבוע. לעתים רחוקות יוצא לי להגיע לבריכה ואז אני שוחה במסלול המהיר. במקצועי , אני מהנדס תוכנה ורוב היום מבלה בישיבה.

לפני כ 3 חודשים, קבלתי פציעה בברך, זה קרה לי במהלך אימון, אבחנו אצלי קרע במיניסקוס המדיאלי ועשיתי חודש וחצי פזיוטרפיה.

לפני 3 שנים, נפצעתי גם כן, במהלך חופשת סקי, הרגשתי בדיוק את אותם התסמינים, בגלל שבאתי להבדק לאחר כחודשים לא שלחו אותי ל MRI אלה ישר לפיזיוטרפייה ואני דיי בטוח שהקרע במיניסקוס אצלי עוד מאותה התקופה.

לדעתי, בגלל שאני יושב הרבה, אני מגביר את הסיכון לפציעה חוזרת, כי האימונים שאני עושה דורשים מאמץ פיזי גבוהה ואבל בשיגרה, אני רוב הזמן בישיבה.
לא מזמן סיימתי פזיוטרפיה של יותר מחודש ואני הייתי רוצה להמשיך לחזק את הברך כדי שלא אפצע שוב.

אין לי בבקרים הרבה זמן לעצמי, וחשבתי לקנות מכשיר כושר, ולעבוד עליו 10 דקות כל בוקר, כדי לחזק את הבירכיים שלי. כשעשיתי פיזיוטרפיה נתנו לי כמה פעמים לרכב על אופני כושר בתור חימום ומכאן חשבתי לקנות לבית אופני כושר.
באינטרנט נתקלתי במכשיר נוסף, שנהיה ממש פופולרי, "אליפטיקל" והוא גם נשמע מתאים.

מה דעתכם? לקנות אופני כושר? אליפטיקל? או דווקה לעשות תרגילי פיזיוטרפייה בשביל לשמור על הברך חזקה?

חשבתי על אופני כושר או אלפטיקל, כי זה גם מאיץ חילוף חומרים בגוף, וזה בריא לאדם כמוני, שיושב הרבה.

תודה מראש.

06/06/2018 22:39
« הודעה נוכחית

שלום ארקדי

אני עם האבחנה שלך שכדי להיות כשיר לספורט בעצימות גבוהה צריך להתאמן ולהתחזק מעבר לשעות האימון. 
לגבי מכשירי כושר, אני ממליצה לא להתקבע לדבר אחד.
לא נמצא שיש תרגיל אחד שיותר טוב מאחרים לחיזוק המפרקים.
הסוד הוא בגיוון ובחיזוק כמה שיותר שרירים בכמה שיותר מנחים. כלומר, סוגים שונים של תרגילים. 
כדי לגוון , ממליצה לך  לקנות לעצמך מספר עזרים ביתיים שיכולים לעזור לך לעבוד על יציבות וחיזוק
לדוגמה: כרית שיווי משקל ( פיתה,) בוסו , משקולות, גומיות טרהבנד ועוד. על הפיתה אתה יכול גם לשבת במשרד וכך לשלב את שעות הישיבה שלך עם עבודה על שרירי הליבה,
תוכל להשתמש במשקולות שנקשרות לקרסוליים,
או גומיית טרהבנד שאיתם אפשר לעשות אימוני התנגדות ולעשות את תרגילי הפיזיותרפיה עם העזרים האלו.
ואם תרצה לקנות מכשיר כושר שיעזור לך מבחינת סיבולת לב ריאה תוכל לקנות איזה מכשיר שמועדף עליך ושאתה נהנה להתאמן עליו.
כדי לחזק מפרק צריך לחזק את כל השרירים שסביבו ולעבוד באופן מגוון על כל הגוף.
10 דקות ביום הן יותר מכלום אך הרעיון הוא לנסות להיות פעיל לאורך היום. 
בנוסף, חלק בלתי נפרד מאימון באומנויות לחימה או כל סוג של ספורט אתגרי הוא שיש פציעות.
פציעות יכולות ללמד אותנו לעבוד נכון יותר וגם לעזור לנו להכיר את הגבולות שלנו בזמן האימון ולשפרו.
מצרפת לך כאן קישור למאמר שכתבתי על כיצד לשפר את יכולות ההחלמה לאחר פציעה. : http://www.physicaltherapy.co.il/Article-7141/%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%A6%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90

שיהיה בהצלחה ובריאות שלמה 
מעיין שקד- שקד פיזיותרפיה 
https://www.facebook.com/physioshaked/

Copyright © 2019 physicaltherapy.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פיזיותרפיסטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום פיזיותרפיה
דברו עוד היום עם פיזיותרפיסט מומחה
אנחנו עובדים עם פיזיותרפיסטים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!