physicaltherapy.co.il
כניסה למנהלים

פורום פיזיותרפיה

מנהלי הפורום:
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה
פיזיוטרפיסט, תואר B
הודעות רלוונטיות מהפורום:
כאבים אחרי טיפול בפריצת דיסק
15/04/2019 17:25 היי סובלת מפריצת דיסק כבר הרבה זמן, אחרי שיקום המצב שלי השתפר, אבל עדיין מר
הבדלים בין פריצה לבלט
15/05/2019 18:05 רציתי לדעת מה ההבדל בין בלט דיסק לפריצת דיסק, אבחנו אצלי בלט דיסק, ואף פעם
כאבי גב בזמן ישיבה מול המחשב
22/03/2019 08:43 יוליה שלום. ישיבה ממושכת ולא נכונה מול המחשב יכולה להיות סיבה לכאבי גב עליו
בקע ולחץ על השלפוחית
02/10/2018 16:29 שלום לי  אזור האגן הוא אזור המכיל מבנים ורקמות רבות הקשורות אחת לשניה.   ב
כניסה לפורום

מנהלי הפורום

עדיאל הלמן פיזיותרפיה
עדיאל הלמן פיזיותרפיה

פיזיוטרפיסט, תואר B.A מאוניברסיטת חיפה, מוסמך משרד הבריאות. ניסיון מקצועי בטיפול במגוון הבעיות האורטופדיות והנורולוגיות במסגרת מכון פיזיותרפיה ושיקום יום.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
שלום ענת. 
 הבעיה בכאבי גב, אינה הישיבה, אלא משך הזמן שבו את נמצאת באותו מנח. כשאנחנו מבצעים פעולה ממושכתאו נמצאים במנח מסויים כמו ישיבה לאורך זמן אזורים מסויימים צריכים לשאת את העומס לדוגמה- הישבן, הירכיים ועמוד השדרה, ואזורים אחרים לא מקבלים מספיק גירוי. כאשר את נעה בישיבה, את משחררת את העומס מהאזורים שנושאים אותו ומאפשרת לאיברים אחרים בגופך לעבוד קצת. 
 לכן, אינני יכולה לומר אם זה יקל לך על כאבי הגב כי אינני יודעת מה המקור אבל תנועה בישיבה יכולה לשפר את מצב גופך בכך שתהיה לך אספקת דם טובה יותר לכל הגוף, איוורור ריאתי טוב יותר, כושר ריכוז גבוה יותר וככל הנראה הרבה פחות עומס על מפרקי עמוד השדרה
כדי להקל על כאבי גב, ממליצה לך להיבדק בפיזיותרפיה, שם תוכלי לקבל טיפול ומידע רב ומתאים עבורך לכאבייך. 

בהצלחה
 מעיין שקד- שקד פיזיותרפיה 
https://www.facebook.com/physioshaked/
24/01/2018 09:59
תנועה בישיבה     ו    ענת ענת    

האם תנועה בישיבה באמת יכולה לסייע בהקלת כאבי גב? 

24/01/2018 21:19
« הודעה נוכחית

שלום ענת. 
 הבעיה בכאבי גב, אינה הישיבה, אלא משך הזמן שבו את נמצאת באותו מנח. כשאנחנו מבצעים פעולה ממושכתאו נמצאים במנח מסויים כמו ישיבה לאורך זמן אזורים מסויימים צריכים לשאת את העומס לדוגמה- הישבן, הירכיים ועמוד השדרה, ואזורים אחרים לא מקבלים מספיק גירוי. כאשר את נעה בישיבה, את משחררת את העומס מהאזורים שנושאים אותו ומאפשרת לאיברים אחרים בגופך לעבוד קצת. 
 לכן, אינני יכולה לומר אם זה יקל לך על כאבי הגב כי אינני יודעת מה המקור אבל תנועה בישיבה יכולה לשפר את מצב גופך בכך שתהיה לך אספקת דם טובה יותר לכל הגוף, איוורור ריאתי טוב יותר, כושר ריכוז גבוה יותר וככל הנראה הרבה פחות עומס על מפרקי עמוד השדרה
כדי להקל על כאבי גב, ממליצה לך להיבדק בפיזיותרפיה, שם תוכלי לקבל טיפול ומידע רב ומתאים עבורך לכאבייך. 

בהצלחה
 מעיין שקד- שקד פיזיותרפיה 
https://www.facebook.com/physioshaked/

Copyright © 2019 physicaltherapy.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פיזיותרפיסטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום פיזיותרפיה
דברו עוד היום עם פיזיותרפיסט מומחה
אנחנו עובדים עם פיזיותרפיסטים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!